Borta Bra men Hemma Bäst

Borta Bra men Hemma Bäst

fredag 27 mars 2015

Dukat för sju


Hosta igår ett House of Lola party, och egentligen var vi sex stycken men kan ju inte ha en rubrik som heter "Dukat för sex" :) Tycker det är så skoj att bjuda och planera och framför allt duka. Jag bjöd på lite saltigt och fuskade med det söta genom att köpa en Daim kaka, och dukningen var lite påskinspirerad.

Glada muggar från Clas Ohlson



Handle lite nytt i klädväg till mej själv som jag hoppas jag kommer att ha mycket användning för, trots att jag mest går hemma på dagarna och inte så ofta behöver klä upp mej. Om nån inte är bekant med House of Lola kan man beundra kläderna här. Kläderna är jätte kivoga och skulle de inte vara så dyra skulle jag kunnat köpa hur mycket som helst.

Pirkkas tulipaner uppiffade med lite björkkvistar.


Är barnsligt svag för servetter. Skåpen svämmar över av servetter som jag köpt hem på lager, men ändå kunde jag inte motså de här turkosa bolliga sakerna.

Turkosa servetter

Men nu tar vi veckoslut efter en hektisk vecka. Jag har träffat en massa goda vänner och haft mycket roligt program, men med en lillis med i pusslet så tär det lite på mammas krafter. :)

SKÖNT VECKOSLUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar