Borta Bra men Hemma Bäst

Borta Bra men Hemma Bäst

tisdag 31 mars 2015

Barbie Malibu drömhus

Jag har tråkigt, så tråkigt att det riktigt dryper. Jag sitter själv också och undrar hur det är möjligt att man kan ha tråkigt då man har tre barn, egnahemshus, hund mm. Men så är det bara, jag är uttråkad. Kanske är det vädret som gör det, att man känner sej ännu mer uttråkad och inte har lust att ta itu med nåt nytt. Babyn sover och stora barnen är i skolan/förskolan. Jag, ja jag sitter och väntar på att lillisen skall vakna.

Medan jag gör det tänkte jag lägga upp några bilder på Olivias Barbiehus som hon inte längre vill ha i sitt rum. Det passar liksom inte mer in i hennes storflickerum tycker hon, det är mer mejk och parfymer som gäller...


Men alltså om nån känner för att skaffa ett Barbie drömhus till sin dotter så skulle jag ha ett att erbjuda som är endast 2,5 är gammalt och mycket sparsamt använt. Hittade alla möbler förutom en terass stol. Säljer det på Facebooks Köp&Sälj sida för 130 eur, men om nån betalar 100 eur är jag nöjd (kostar nästan 200 som nytt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar