Borta Bra men Hemma Bäst

Borta Bra men Hemma Bäst

söndag 27 oktober 2013

Halloweenpartyt



I fredags hade i äntligen vårt Halloweenparty, så som vi väntat. Och inte bara Olivia, jag väntade också:) Vi pysslade och pyntade och dekorerade och planerade så att allt skulle vara perfekt. Båda barnen var mejkade, ja lillebror fick också vara med på ett hörn.

 
 Och alla gäster var så fina och upplädda till häxor och gudvetvad. En massa fina gårvor fick Olivia igen och jag hoppas alla gäster hade lika roligt som vi. Jag har inte bett om någons tillstånd till att lägga upp foton här så har suddat dem så ingen som inte vill bli igenkänd skall bli det.


 
Tips på ett roligt programnummer om man har ett kalas med disco eller party tema är att ha en kiosk. Vi hade kiosk nu för andra gången eftersom den var en så stor succé ifjol då vi första gången hade kiosk på Olivias discokalas.


Jag gjorde sedlar som delas ut till alla gäster och så får de komma till kiosken och handla vad de vill. De får välja mellan tuggis, godis, drinkar, självlysande armband och annat smått krafs som jag plockat ihop här och där. Muovitukku och så klart Tiimari har en massa smått som man kan sälja i en kiosk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar