Borta Bra men Hemma Bäst

Borta Bra men Hemma Bäst

tisdag 3 september 2013

Blomman

Jag hade födis den här veckan och fick den finaste blombuketten av min man. Se bara så fin den är med två stora vita hortensior och en massa grönt.
Förutom buketten fick jag en cykelhjälm, eftersom jag önskade en, eftersom jag också önskar mej en cykel. Alltså, jag måste vara den enda vuxna i den här staden som inte äger en egen cykel. Jag har i flera år planerat köpa en utan att få det gjort. Största orsaken är nog att de är så sjuttons dyra, för jag vill ha en lite ordentligare, en sån som jag kan cykla med till jobbet (20 km) eller t.o.m. försöka delta i en triathlon med, om jag nån gång känner för det. (Triathlon är nåt jag alltid fantiserat om att delta i men sannolikt aldrig kommer att göra)Men man måste ju i alla fall ha utrustningen om utifall att...
Den grå tuikkun är ny! Ville få lite variation i den genomskinliga raden, hoppas det blir fler grå.
Nåja, får nu se hur det skall gå med cykel och alla andra planer. Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar