Borta Bra men Hemma Bäst

Borta Bra men Hemma Bäst

tisdag 9 april 2013

Me&I efter en lång paus

Var efter en paus på säkert ett par år på ett Me&I party här för en tid sedan. Måste medge att jag i något skede lite tröttnade på Me&Is granna kläder men eftersom deras mjukisbyxor är jätte bra tyckte jag det var roligt då en partyinbjudan damp ner i postlådan.

Så är det dessutom ett faktum att min dotter inte längre är mammas lilla gryn som snällt sätter på,sej det mamma väljer. Utan en ung dam som vet vad hon gillar och själv vill bestämma vad hon ska ha på sej. Så jag har bara fått inse att hon vuxit ur Me&I, hon tycker helt enkelt de är för barnsliga.


Nå nu blev det inga collegebyxor men collegeblusar i stället. Hade barnen med på partyt och de här var vad de valde. I och för sej helt kivoga för jag tycker det är roligt att klä barnen i kläder som är lite i samma stil, eller som man ser att är ur samma serie. Fastän de inte är lika gamla och det är pojke och flicka.

Köpte också nåning åt mej själv, kunde inte hålla mej fast jag skulle handla sparsamt. Ett par mörkrosa liteunderknäna mjukisbyxor, knickers eller vad de nu kallas. De hade lite vitt broderi nertill i mudden och jag tyckte de var alldeles förtjusande. Så bara det blir varmare...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar