Borta Bra men Hemma Bäst

Borta Bra men Hemma Bäst

söndag 30 december 2012

Tog ut rean lite i förskott

Tjuvstartade lite rean genom att beställa utekläder åt barnen från Pomp de Lux. Blev bekant med märket i och med att vår fd granne började sälja märket på klädpartyn. Har varken hållit eller varit på party, men det går bra att beställa kläderna på nätet, och de har dessutom superbra rea! Minus 50% och det finns ett stort utbud så man behöver inte klicka genom plag efter plagg bara för att konstatera att det inte finns kvar i den storlek du behöver.
Pomp De Lux är alltså ett danskt klädmärke. Testade dem redan i somras då jag beställde sommarkläder åt barnen och jag var jätte nöjd med vad jag fick hemskickat. Nu var det alltså vinterkläder som gällde. Var sjuk på den här västen och topparocken redan tidigare i höstas, och det var tur att jag inte beställde dem redan då, för nu fick jag dem alltså till halva priset. Halsduken är ett fynd på Zara.
Beställde dessutom ett par superhäftiga jeans till L och ett par byxor till O. Skulle vara mycket roligare att lägga upp bilder av kläderna på sina nya ägare, men vill spara på mina nerver och fotar endast kläderna som fattar vara stilla...
Yllesockorna jag tidigare nämnt att jag höll på med är klara sen en tid, här nerstoppade i UGGsen fröken fick av julgubben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar